BYD kiest Ayvens als leasepartner in Nederland

BYD kiest Ayvens als full-service leasepartner voor het bieden van een whitelabel leaseaanbod onder de naam BYD Lease, voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Het leaseaanbod is beschikbaar via verschillende kanalen, waaronder de website bydauto.nl en de BYD-stores door het land.

Sander Pleij, Country Managing Director van Ayvens Nederland kijkt uit naar die samenwerking die goed past bij de doelstellingen van Ayvens. “We delen dezelfde ambitie om mobiliteit duurzamer en toegankelijker te maken. BYD is een veelbelovende nieuwkomer in de markt van elektrische voertuigen en het staat bekend om zijn innovatieve technologieën zoals de Blade Battery. Door deze samenwerking kunnen wij onze klanten en leaserijders nog beter helpen met innovatieve en duurzame mobiliteit.”

Netwerk van aftersales en retail

Via Louwman en haar dealerpartners biedt BYD een uitgebreid netwerk voor aftersales en retail, waardoor leaserijders niet alleen toegang hebben tot alle modellen van BYD die in Nederland leverbaar zijn, maar ook op goede service en ondersteuning kunnen rekenen. De full-service leasecontracten zijn met meerdere looptijden beschikbaar waarbij financiering, verzekering, pechhulp, en service- en onderhoudsbeurten zijn inbegrepen. Gedurende de contractperiode is de verzorging van alle leasediensten in handen van Ayvens.

Lucas van Schijndel, Managing Director van Louwman BYD: “We kijken uit naar de samenwerking met Ayvens als captive leasepartner van BYD om zo elektrisch rijden in een BYD voor veel mensen bereikbaar te maken. Onze veilige en efficiënte BYD Blade Battery zonder nikkel en kobalt is de basis van onze technologie en onze duurzame missie om iedere beweging groener te maken”.

Te leasen vanaf €414* per maand

Er zijn zes BYD-modellen beschikbaar, waarvan de actuele leaseprijzen te vinden zijn op www.bydauto.nl. Zo is de BYD DOLPHIN te leasen vanaf €414* per maand. Ayvens en BYD zullen samen optrekken in toekomstige campagnes. Naar verwachting kunnen vanaf het derde kwartaal 2024 de eerste leaseauto’s bij klanten afgeleverd worden.

*Leasetarief inclusief BTW, geldig bij 72 maanden en 5.000 kilometer per jaar.

BYD kiest Ayvens als leasepartner in Nederland

BYD kiest Ayvens als full-service leasepartner voor het bieden van een whitelabel leaseaanbod onder de naam BYD Lease, voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Het leaseaanbod is beschikbaar via verschillende kanalen, waaronder de website bydauto.nl en de BYD-stores door het land.

Louwman BYD en BEAT Cycling Club: perfecte match voor duurzaam NK Wielrennen

Sinds 2023 is Louwman BYD partner van BEAT Cycling Club waarin beide organisaties streven naar een duurzame toekomst. BEAT Cycling Club rijdt daarom voor het tweede seizoen op rij als eerste wielerploeg ter wereld in volledig elektrische volgauto’s van BYD.

BYD SEAL U nu ook met slimme DM-i plug-in hybridetechnologie

Alle ervaring die BYD als wereldwijd grootste fabrikant van New Energy Vehicles al sinds 2008 heeft opgedaan met plug-in hybridetechnologie, betaalt zich uit in de nieuwe BYD SEAL U DM-i. Het eerste PHEV-model van BYD in Nederland overtuigt niet alleen met een elektrische actieradius van maximaal 125 km en een totale range tot ruim 1.100 km (beide WLTP), maar ook met hoge prestaties en lage brandstofverbruikscijfers.

Contact opnemen

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen.

Naar Bydauto.nl

Een grootse EV-bouwer. Met de grootste dromen. Ga naar de hoofdwebsite van BYD.