Over BYD

Een grootse EV-bouwer. Met de grootste dromen.

Build Your Dreams.

Najager van grootse dromen

BYD staat voor Build Your Dreams, en dat verwoordt precies waar we voor staan: het najagen van grootse dromen. Want hoe groter de droom, hoe groter de verandering die het inspireert. Wij dromen van een betere toekomst, waarin onze menselijke natuur om te willen reizen, ontdekken en bewegen in perfecte harmonie bestaat met het zorgen voor onze planeet.

Bouwen aan een duurzame toekomst

Duurzame mobiliteit gaat niet over minder bewegen, maar over elke beweging duurzamer maken. Wij blijven daarom zoeken naar slimme en elektrische innovaties in emissievrije mobiliteit. Op het gebied van elektrische voertuigen maar bijvoorbeeld ook zonnepanelen en SkyRail-systemen. Telkens een stap dichter bij onze groene droom.

Maak kennis met superieure kwaliteit

Wij zijn in 20 jaar uitgegroeid tot de grootste producent van geëlektrificeerde auto’s ter wereld.

BYD & Louwman

Met Louwman Group hebben we een perfecte partner gevonden in het najagen van onze ambities in duurzame mobiliteit in Nederland. Onze groene droom sluit naadloos aan bij het ‘Mobility For Life’ doel van Louwman Group.

Een samenwerking die ons beiden in staat stelt actief te bouwen aan een duurzame toekomst en een beter leven voor al onze rijders in Nederland.

Contact opnemen

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen.

Naar Bydauto.nl

Een grootse EV-bouwer. Met de grootste dromen. Ga naar de hoofdwebsite van BYD.