Louwman BYD official partner van Beach Cleanup Tour 2024

Louwman BYD official partner van Beach Cleanup Tour 2024

• Mooie match: schone stranden en milieuvriendelijke mobiliteit
  • Zorg voor het milieu staat centraal bij BYD, ook op lokale markten
  • BYD focust met slimme innovaties op duurzame mobiliteit

Louwman BYD heeft zich als partner verbonden aan Stichting De Noordzee in de Beach Cleanup Tour, die plaatsvindt van 1-15 augustus aanstaande. Tijdens deze Tour gaan duizenden vrijwilligers het strand op om troep op te ruimen. Omdat de organisatie ook op het gebied van vervoer zo milieuvriendelijk mogelijk wil opereren, stelt Louwman BYD diverse volledig elektrisch aangedreven (bedrijfs)wagens ter beschikking. BYD is de grootste fabrikant van geëlektrificeerde auto’s geworden dankzij een duidelijke visie waarbij zorg voor het milieu centraal staat. Ook het partnership met De Beach Cleanup Tour geeft daar invulling aan.

De Boskalis Beach Cleanup Tour, van Stichting De Noordzee, gaat op 1 augustus van start. Vanaf dat moment gaan honderden vrijwilligers dagelijks op pad om de Noordzeestranden van Cadzand tot en met Schiermonnikoog op te ruimen. Stichting De Noordzee organiseert de Beach Cleanup Tour al sinds 2013, elk jaar met een specifieke focus: van flessendop tot sigarettenpeuk. Ook dit jaar wil Stichting De Noordzee benadrukken dat stranden geen asbakken zijn. Mede door de (aandacht voor) de Beach Cleanup Tour ziet Stichting De Noordzee ten opzichte van tien jaar eerder een vermindering van de hoeveelheid strandafval.

Met het oog op morgen

Voor de organisatie van de Beach Cleanup Tour is de samenwerking met BYD een perfecte match. Sebastiaan Verkade van Stichting De Noordzee: “Wij maken werk van het afvalprobleem op de stranden en aanpak bij de bron. Uiteraard willen we dat op een duurzame manier doen. Met de elektrisch aangedreven modellen van BYD, waaronder de ETP3 bedrijfswagens en personenwagenmodellen, die heel toepasselijk uit de Ocean-series komen, is onze logistiek gedurende de Tour lokaal emissievrij. Wij zijn blij met een partner die internationaal grote ambities heeft op het gebied van een gezonder milieu én daar ook lokaal invulling aan wil geven.” Stephanie Ruitenbeek van Louwman BYD, voegt daar aan toe: “Met duurzame innovatie willen we klimaatverandering aanpakken. Daar willen we ook in Nederland een actieve rol bij vervullen. Daarom zijn we blij met de samenwerking met Stichting De Noordzee in de Beach Cleanup Tour: samen zorgen we voor schonere stranden én we elektrificeren de logistiek die daar bij komt kijken. Dat is een win-win, óók met het oog op morgen!”

De elektrische missie van BYD

BYD realiseert zich dat we de planeet op een goede manier moeten doorgeven aan toekomstige generaties. Daarom focust het merk zich op geëlektrificeerde en volledig elektrisch aangedreven voertuigen. Met slimme innovaties, onder meer op het gebied van accutechnologie, maakt BYD mobiliteit steeds duurzamer. Door de heldere visie is BYD uitgegroeid tot de grootste producent van elektrisch aangedreven auto’s ter wereld. In veel landen, waaronder Nederland zijn alleen 100% elektrisch aangedreven modellen van het merk verkrijgbaar.

BYD kiest Ayvens als leasepartner in Nederland

BYD kiest Ayvens als full-service leasepartner voor het bieden van een whitelabel leaseaanbod onder de naam BYD Lease, voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Het leaseaanbod is beschikbaar via verschillende kanalen, waaronder de website bydauto.nl en de BYD-stores door het land.

Louwman BYD en BEAT Cycling Club: perfecte match voor duurzaam NK Wielrennen

Sinds 2023 is Louwman BYD partner van BEAT Cycling Club waarin beide organisaties streven naar een duurzame toekomst. BEAT Cycling Club rijdt daarom voor het tweede seizoen op rij als eerste wielerploeg ter wereld in volledig elektrische volgauto’s van BYD.

BYD SEAL U nu ook met slimme DM-i plug-in hybridetechnologie

Alle ervaring die BYD als wereldwijd grootste fabrikant van New Energy Vehicles al sinds 2008 heeft opgedaan met plug-in hybridetechnologie, betaalt zich uit in de nieuwe BYD SEAL U DM-i. Het eerste PHEV-model van BYD in Nederland overtuigt niet alleen met een elektrische actieradius van maximaal 125 km en een totale range tot ruim 1.100 km (beide WLTP), maar ook met hoge prestaties en lage brandstofverbruikscijfers.

Contact opnemen

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen.

Naar Bydauto.nl

Een grootse EV-bouwer. Met de grootste dromen. Ga naar de hoofdwebsite van BYD.