Focus op kwaliteit: BYD verbetert garantievoorwaarden

Focus op kwaliteit: BYD verbetert garantievoorwaarden

• Alle BYD-modellen nu met verbeterde garantietermijnen én -voorwaarden
  • Altijd zes jaar fabrieksgarantie, acht jaar voor batterij en elektromotor
  • Nieuwe voorwaarden gelden ook voor huidige BYD-rijders
  • Garantie is autogebonden en dus overdraagbaar

Het streven naar perfectie is vast verankerd in het DNA van BYD. Dit vertaalt zich in een hoog kwaliteitsniveau voor alle modellen. Om dat kracht bij te zetten, verbetert het snel groeiende merk de garantievoorwaarden. Alle nieuwe BYD-personenautomodellen worden nu standaard geleverd met zes jaar algemene garantie en acht jaar garantie op het accupakket en de elektromotor, inclusief de aansturing ervan. De carrosserie is twaalf jaar gegarandeerd. Dat is ook goed nieuws voor iedereen die nu al BYD rijdt: de nieuwe voorwaarden gelden óók voor modellen die al op kenteken zijn gezet. Daarnaast is de garantie gekoppeld aan de auto en dus overdraagbaar.

Tot nu toe golden bij BYD verschillende garantievoorwaarden voor verschillende modellen. Vanaf nu profiteren alle BYD-modellen van nog ruimere termijnen en de daaraan gekoppelde maximum kilometrages. Daarmee krijgt zorgeloos genieten van elektrisch rijplezier een nieuwe dimensie.

Zes, acht, twaalf

Alle BYD-personenautomodellen worden vanaf nu standaard geleverd met zes jaar volledige fabrieksgarantie (was 4 of 5 jaar) of een maximum kilometrage van 150.000 (was 120.000 of 100.000). De garantie op de innovatieve, kobalt- en nikkelvrije Blade Battery bedraagt onveranderd acht jaar, maar het daaraan gekoppelde maximum kilometrage is uitgebreid tot 200.000 km, SOH ≥70% (was 160.000 km voor bepaalde modellen). De elektromotor en de aansturing ervan zijn nu gedurende acht jaar, met een maximum van 150.000 km gegarandeerd (was 5 jaar of 100.000 km voor bepaalde modellen). De carrosseriegarantie strekt zich vanaf nu uit over een periode van 12 jaar.

Ook bestaande rijders profiteren

De verbeteringen gelden niet alleen voor nieuwe BYD-modellen. Ook klanten die al eerder een model van BYD aanschaften profiteren ervan: de nieuwe garantievoorwaarden gelden met terugwerkende kracht óók voor alle BYD-personenautomodellen die tot nu toe op kenteken zijn gezet.

BYD SEAL U nu ook met slimme DM-i plug-in hybridetechnologie

Alle ervaring die BYD als wereldwijd grootste fabrikant van New Energy Vehicles al sinds 2008 heeft opgedaan met plug-in hybridetechnologie, betaalt zich uit in de nieuwe BYD SEAL U DM-i. Het eerste PHEV-model van BYD in Nederland overtuigt niet alleen met een elektrische actieradius van maximaal 125 km en een totale range tot ruim 1.100 km (beide WLTP), maar ook met hoge prestaties en lage brandstofverbruikscijfers.

Euro 2024 dreamteam: Giovanni van Bronckhorst en Louwman BYD

Met Charge Up Your Game gaat Louwman BYD met Giovanni van Bronckhorst op weg naar het komende Europees kampioenschap voetbal (14 juni- 14 juli). Samen laten ze zien hoe je grote sportieve én duurzame dromen kunt waarmaken. Beweging en technologie zijn daarbij de verbindende factoren.

Louwman BYD official partner van Beach Cleanup Tour 2024

Louwman BYD heeft zich als partner verbonden aan Stichting De Noordzee in de Beach Cleanup Tour, die plaatsvindt van 1-15 augustus aanstaande. Tijdens deze Tour gaan duizenden vrijwilligers het strand op om troep op te ruimen. Omdat de organisatie ook op het gebied van vervoer zo milieuvriendelijk mogelijk wil opereren, stelt Louwman BYD diverse volledig elektrisch aangedreven (bedrijfs)wagens ter beschikking.

Contact opnemen

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen.

Naar Bydauto.nl

Een grootse EV-bouwer. Met de grootste dromen. Ga naar de hoofdwebsite van BYD.